Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Grunden Bois
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Grunden Bois.
Grunden Bois
Följ oss för uppdateringar
Äntligen var det dags för årets första Västcup i fotboll.
Bois rivstartade med 11 lag på ett soligt Kungsbacka sportcenter.
Bäst gick det för ungdomslaget som tog hem segern i division 6.
Det gick även bra för E-laget som knep en andra plats.
Roligt var också att vi hade 2 damlag och 1 knattelag som kämpade väl.
Vi tackar Kungsbacka IF för en väl genomförd cup.
Tryck här för att se bilderna